Τρίτη 23 Απριλίου 2013

πάρτυ χάρντ



Aν θέλετε να μπείτε στη mailing list στείλτε μήνυμα στο conektdisconekt@gmail.com με θέμα: Ανοίξτε!

 Αν θέλετε να βγείτε από την mailing list απλά στείλτε μας ένα μήνυμα με θέμα:

" Αγαπητέ μου κύριε, συγνώμη για το θάρρος
ελπίζω αυτό το μήνυμα να μη σας είναι βάρος
με τίποτα δεν θα 'θελα , διόλου να σας λυπήσω
ουδόλως και την πόρτα μου στα μούτρα να σας κλείσω
μα διακατέχομαι καιρό με μια απορία
πώς άραγε να έμπλεξα σ’ αυτή την ιστορία?

 Γνωρίζετε ποιός είμαι εγώ? Έχουμε συστηθει?
Δεν ενθυμούμαι κάποτε να έχουμε βρεθεί!
το όνομα σας μητε εγώ καθόλου δεν γνωρίζω
και τις φιλίες, ξέρετε, θέλω να τις ορίζω
δια ν αποφύγουμε λοιπόν όποιες παρεξηγήσεις
επιθυμώ να δώσετε κάποιες εξηγήσεις

Μας  στέλνετε μηνύματα δια χοροεσπερίδας
που απαιτούνε προφανώς χρήσιν ωτοασπίδας
διότι ακούω κλασσικήν, εννίοτε και latin
οπότε μην φορτώνετε εις την δική μου πλάτην
ήχους ακατανόητους, ρυθμούς που είναι ξένοι
απέχει λίγα χιλιοστά ο κόμπος απ' το χτένι!

Με προσκαλείτε δια να' ρθω απόψε στην cantina
Δεν ξέρετε καλά καλά αν μένω στην Αθήνα!
ίσως να είμαι κάπου αλλού, έξω κι απ' την ελλάδα
ή να μαζεύω φράουλες κάτω στη Μανωλάδα
(τις προτιμάω, στο χυμό άμα δεν έχει αίμα
οι βιταμίνες χάνονται, γερνάει και το δέρμα.)

Λοιπόν, δε θα παρευρεθω απόψε εις την πίστα
σαν βλέπω τα μηνύματα με πιάνει μία νύστα
θα μείνω πάλι μοναχός και θα κοιτάω τ' άστρα
θα φάω κάτι ελαφρύ, ένα αρνί στη γάστρα
θα ντύσω μ' όξος και χολή σαλάτα λαχανίδων
για ν' αποφύγω βλέμματα εύμορφων κορασίδων
θα κοιμηθώ διαγώνια σ' ένα διπλό κρεβάτι
αφού ο έρως σήμερον είναι μια αυταπάτη
φταίν' οι ορμές της άνοιξης, μας οδηγούν στην τρέλλα
δε θέλει και πολύ πολύ να γίνει καμμιά γκέλα
και να ξυπνήσεις το πρωί δίπλα σε μια κοπέλα
που τα πυκνά της τα μαλλιά να δένει με κορδέλα
και με λεπτά εσώρουχα ραμένα με δαντέλα
όπως στις στάσεις τα φορούν αφίσες με μοντέλα
και θυμηθώ την σχέση μου που θέλω να ξεχάσω
πάνω που τα κατάφερα λίγο να ξεπεράσω
μιλώ για κείνη την ψηλή την Linda Evangelista...
Δια ταύτα σας παρακαλώ, βγάλτε με απ' τη λίστα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου