Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Μετρελαίνω!


Αποφεύγω την ανάρτηση φωτογραφιών μου στο internet για ευνόητους λόγους. Ξέρετε, αρχίζουν τα likes, τα θες να γίνουμε φίλοι, οι φάρσες, τα σεξιστικά σχόλια και στο τέλος δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις στο δρόμο.
Επίσης με χαλάει η χρήση των πορτρέτων γιατί εικονοποιεί τις ικανότητες κάνοντας focus στο πρόσωπο ενώ εγώ προσπαθώ να προωθήσω τις δεξιότητές μου στη μουσική επιμέλεια.
Όμως, παραβαίνοντας τις αρχές μου, στα πλαίσια αυτής της προώθησης και μόνο για σήμερα δίνω αυτή τη φωτογραφία από το προσωπικό μου αρχείο γιατί, ειδικά εδώ, μου αρέσω πολύ!

Unfocused Sensuality :  Mondays at CAMP! (ex Higg's), 20:00-02:00,  music by disconekt

υγ. αν δεν περάσετε σήμερα να με δείτε, ελάτε αύριο μετά τις 22:00 στο POP. Θα φοράω επίσης κάτι ελαφρύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου